Mediepakker
Når jeg laver PR for dig som forfatter, så finder jeg den stærke historie et sted mellem dig og bogen. Ud fra det skaber vi målrettede pressetekster til udvalgte medier, så din omtale kommer ud, hvor læsere kan lære dig og din bog at kende.
Det jeg tilbyder er at skrive en pressetekst og efterfølgende kontakte medier for at få interviews til dig. Jeg vil vejlede og svare på spørgsmål undervejs i hele PR-forløbet.
Hos mig kan du vælge mellem forskellige mediepakker afhængig af hvor mange medier, som du ønsker, at jeg skal kontakte. Vælger du fx 5, 10 eller 15 medier, så kontakter jeg de medier med individuelle henvendelser og unikke medievinkler.
Måske har du fra starten gjort dig tanker om, hvilken mediepakke der passer til dig. Hvis ikke taler vi om det i den indledende samtale.
Jeg er ærlig i min vurdering af, hvor langt din bog og historie har potentiale til at nå ud. Jeg kontakter kun medier med vinkler, som jeg tror på.
Når vi starter vores samarbejde, så er første step et grundigt interview, hvor vi finder din mediehistorie. Inden da vil jeg også have modtaget din bog og foretaget research, hvis det er relevant. Vi afrunder mødet med en strategisamtale om din personlige presseplan med valg af medier og vinkler.
Herefter skriver jeg en pressetekst på baggrund af interviewet. Når det er godkendt, går jeg i gang med at kontakte de aftalte medier.
Herefter skal du blot være klar til at stille op til interview. Som din PR-agent vejleder og støtter jeg gennem hele forløbet.
Interview- og strategimødet foregår fysisk eller telefonisk.
Jeg har følgende mediepakker: 5 medier, 10 medier, 15 medier og 20 medier.
6 grunde til at du (snart) vil elske at få din bog i medierne
(Gratis PR-guide)